zondag 13 december 2015

Verhuis!

Hoera! Je hebt ons gevonden! We verruilden onze Wordpress Beebiotheek-stek voor een Blogger Beebiotheek. Want ik heb dankzij mijn andere blog, sarahindestad, méér ervaring om Blogger te laten doen wat ik wil dat ie doet. Minder frustratie omtrent het format resulteert hopelijk in méér zin om te bloggen!

Alle oude Olivia-posts van de Beebiotheek werden al overgezet, maar je zal merken dat er links zijn die niet meer kloppen, dat er hier en daar foto's of filmpjes ontbreken,... Daarbij komt ook nog dat ik van plan ben om ook mijn Olivia-gerelateerde sarahindestad-posts over te zetten. Ik probeer dat uiteraard zo snel mogelijk allemaal te doen, maar aangezien ik hier ook nog kinders te entertainen heb kan ik u helaas alleen maar beloven dat er hier vanaf nu weer met de regelmaat van de klok posts zullen verschijnen met updates over het leven met onze drommeltjes en dat die nieuwe posts er op zijn minst al goed zullen uitzien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten